, ,

7 exercitii fantastice pentru coloana vertebrala

06

Durerile de spate nu sunt o gluma. Indiferent daca practicam sport des sau suntem lenesi, riscam sa ne afectam coloana vertebrala in urma activitatilor zilnice.

Din fericire pentru voi, am gasit cateva exercitii simple si eficiente care garantat va vor ajuta sa scapati de durerile de spate.

Exercitiul 1

139

Intinde-te pe spate. Indoiți piciorul drept de la genunchi. Intinde-ți piciorul stang deasupra capului. Apuca-l cu ambele maini sub genunchi si trage-l spre trunchi. Metine aceasta miscare de tragere timp de 30 de secunde. Se repeta acest exercitiu de doua ori pentru ambele picioare.

Exercitiul 2

225

Intinde-te pe spate si indoaie ambele picioare de la genunchi. Apuca piciorul stang cu ambele maini la genunchi si trage-l spre trunchi. Mentine pozitia timp de 20 de secunde. Se repeta exercitiul de doua ori pentru ambele picioare.

Exercitiul 3

316

Intinde-te pe spate. Intinde brațul drept in lateral, la un unghi drept fata de corpul tau. Intinde piciorul stang in asa fel incat sa fie drept. Incearca sa intinzi genunchiul drept spre partea stanga, astfel incat acesta atinge aproape mana stanga. Stai in aceasta pozitie timp de 20 de secunde. Se repeta exercitiul de doua ori pentru ambii genunchi.

Exercitiul 4

416

Intinde-te pe spate si indoaie piciorul stang de la genunchi. Se pune jumatatea inferioara a piciorului drept in cruce peste coapsa 
stanga, cu genunchiul indreptat in lateral la un unghi drept. Trage cu grija piciorul stang spre cap. 
Stai in aceasta pozitie timp de 30 de secunde. Inversati pozitia picioarelor si repetati.

Exercitiul 5

514

Apleaca-te pe podea pe genunchiul drept si intinde celalalt picior in spatele tau. Piciorul stang trebuie sa fie indoit la genunchi. Stai in aceasta pozitie timp de 30 de secunde. Se repeta exercitiul cu pozitia picioarelor schimbata.

Exercitiul 6

612

Intinde-te pe partea dreapta. Indoaie piciorul stang de la genunchi, apucand glezna cu mana stanga. Trage cu grija glezna cu mana, tensionand astfel mușchii din coapsa stanga. Coloana vertebrala nu ar trebui sa fie deloc indoita. Stai in aceasta pozitie timp de 30 de secunde. Apoi, intinde-te pe partea stanga si repeta exercitiul.

Exercitiul 7

711

Indoaie partea superioara a corpului inainte si picioarele, pana la punctul in care poti atinge marginea unei mese, cu ambele maini. Brațele tale ar trebui sa fie perfect intinse iar capul la nivelul umerilor. Stai in aceasta pozitie timp de zece secunde. Apoi stai drept si indoaie corpul intr-o parte si in alta.

Dupa ce faci aceste exercitii, iti garantam ca te vei simti grozav!

8