, ,

Cum sa pierzi in greutate in functie de forma corpului tau!

Toti cititorii nostri isi cunosc cu siguranta, forma corpului – clepsidra, mar sau para. Desi clepsidra pare cea mai simpla, ideea de a mentine o silueta perfecta iti poate provoca multe dureri de cap. Iata o dieta stricta si un plan de exercitii fizice care iti vor transforma forma corpului intr-una de clepsidra.

  1. Clepsidra
Redu aportul de lapte bogat in grasimi, avocado, nuci si in schimb, creste aportul de proteine din dieta ta - carne, oua si iaurt. 
Fii atent si alege carnea cu putine grasimi, omega-3 si o multime de legume pentru a mentine silueta si pentru a ramane tanar si sanatos. 
Fa exercitii pentru tot corpul, sunt foarte bune inotul si schiul. 
Evita aerobicul de mare impact care poate contribui la greutatea musculara din jurul picioarelor.
Daca imparti numarul tau de talie la numarul de sold, iar rezultatul este de 0,8 sau mai mic, esti o para, iar daca este mai mare, esti un mar!

2. Mar
Ai mai multa grasime in jurul stomacului si a taliei. 
De aceea, trebuie sa cresti consumul de lichide si celuloza. Incepe ziua cu un fruct (un fruct citric este ideal) si include in dieta soia, peste si carne slaba. 
Redu grasimile si dulciurile. In schimb, te poti delecta cu niste miere de albina. Adauga in dieta ta legume, nuci si apa. 
Ceaiul de plante este o alegere buna de dezintoxicare din moment ce esti predispus la riscuri cardiovasculare si stres ridicat. 
Sporturile cu racheta, ciclismul si abdomenele sunt recomandarile noastre pentru tine. Evita ridicarea de greutati si presa pentru picioare.

3. Para
Ar trebui sa ai multa grasimi pe solduri si coapse. Esti predispus la osteoporoza si varice. Consuma orez brun, fructe de mare, paine din cereale integrale si elimina grasimea complet. 
Branza si iaurtul cu continut scazut de grasimi pot fi optiuni bune. Redu tipurile de amidon precum cartofii, fasolea si carbohidratii. Evita aerobicul de mare impact. 
Fa activitati izolate precum flotari, jumping jacks, exercitii pentru picioare. 
Incepe ziua cu o gura plina de verdeata crocanta, sau cel putin o gura de suc proaspat stors o data la doua ore, astfel incat sa iti potolesti foamea si sa nu mananci prea mult deodata. 
Nu uita sa incluzi rosii in dieta ta, ghimbir care are proprietati de detoxifiere si iaurt care este bogat in calciu. Evita mancarea proasta si opteaza pentru cea gatita la aburi sau coapta.

loading...
loading...